ikuti saye!

Friday, January 7, 2011

sudah jatoh ditimpa awek plak dah!?


hahahah lawak2 semua ni ayie la nyer pasal adoiii.... tp cm ner pon cian gak kt ayie sebenarnye... abes semua luka...tangan, lutut semua cemey abeh... nasib bek laki kalau pompuan potong diskaun dah la duit hantaran.. paieee!!!!

"ARRRRGGGGHHHHH....DUSH...DUSH..!!!"





cita dia cm ni... kami dua planning p tgk wayang ...hari apa tu x ingat dh la...kami p ngan moto aku.. ala moto elit tu la...hahaha sembang punya sembang nahhhhh amik kauuuuu!!!! konon nya nak "kona baring" la sgt kan... hahaha mmg baring terus la dua2 atas tar... hahahah nak sgt kona rapat2.. hahha

kalau pepatah melayu leh kata "sudah jatuh ditimpa tangga" ni kan pula "sudah jatoh ditimpa awek" hahahaha geli hati aku nak cita masalah ni...hahaha dah la jatuh still lagi ego tebal nak mampos...elok je jatuh aku gak yg tlg angkat moto elit yg berat tu... adoiii...!!! yg si ayie ni jatuh2 je terus tgk aku then tanya " mama ok ke??" berulang kali dia tanya...aduhai... tu nampak la dia syg aku ni... yg aku ni pulun la kaver2 ... mau nya x malu time jatoh tu bas transional berenti lak kat tepi tu... adohhhh malu rasa muka ni... rasa nak gosot kat tar ja...last2 aku tarik ayie suh dok blakang.. aku yg bwk moto tu...

"BROMMMM!!! BROMMM!!!!"

cepat je aku bwk moto... huh bajet org x nampak la sgt muka kami ni.. hahahahha pas tu aku berenti kat flat sebelah pasifik tu jap tgk keadaan ayie... aku tanya ada luka x? dia kata ok jer... aku nak tgk gak... upanya byk luka...antaranya:
  • lutut
  • tangan
  • pergelangan tangan
  • pinggang(tahan awek)
  • jari
aku cakap kat dia jom kita lek la cm ni x jadi tgk wayang... tudiiaaaaa punya ego la si ayie ni..."x mau! x mau! nak tgk gak!!!, kita lek tukaq seluaq dulu sbb seluaq ni koyak ...pas tu kita mai lek..ok" ishhkkk!!! payah la cakap ngan org ketegaq ni.. hemmm aku pon menurut perintah je la... dah la kawan tu jatoh moto, luka lak tu ... sat g dok wat cakap bykkk marah lak... ikot jerrrrr!!!

dah sampai taman umah aku hantar dia..then aku g farmasi bli krem mcm iodin sementara tunggu dia salin seluar...pas tu amik dia terus ke pasifik... sampai jer tempat kejadian tu au perli " ha ha slow sket" dia senyum jer... pas tu sampai je dlm pasifik aku suh dia duduk sbb aku nak letak ubat kat luka dia tu...konon nya x sakit la sgt hahahha... boh je ubat adoi!! adoi!! tu aku wat ngn sopan tu ikot hati nak je tempek2 hahaha bukan sbb ape ketegaq sgt x mau dgq cakap hahahha...tu la padah nye x mo dgr cakap org... hahahah kan diri sendiri yg cemey...len kali hati...

hahah sampai la ni kalau p pasifik mesti senyum jer kalau nak masuk selekoh ke pasifik tu... mmg kenangan la tempat tu ...malu sepasai... hahahah harap2 drebar bas tu x cam la muka kami dua ni hahaha

No comments:

Post a Comment

komen sini yer!