ikuti saye!

Thursday, February 10, 2011

cekelat besau wana wani..



waaaaaaaaaa cekelat besau giler ni... jenuh ler nak bg habis pon.. 2 3 hari gak ler ..hehe...cekelat ni ayie yang kasi... time tu ingat lg ..dalam keta.. heheh dia cakap dia li kat PD.. jalan2 ingat mama then bli ler.. dia cakap pe tau "mama makan la tau... x pe nanti kalau habis papa bli len" hahah haiyoyo selalu makan cekelat ni konpem ronggak gigi.. mcm cita upin ipin" ronggak la kau" heheh
anak2 abg nak cekelat ni tp bg... ala p la bli len... byk g kat kedai...ehehe kedekut nyer le kan... 
ye la nak dpt bkn senang...
dah tua2 ni nak merasa la jugak cekelat.. dulu kecik2 makan x puas... asal je nak makan mak x bg... dia kata takut gigi rosak... ala x makan pon rosak gak... kan?? hehehhe
anyway ayie tq sgt ye ....len kali mcm nak lg heheheh... muahhhh!!!!

No comments:

Post a Comment

komen sini yer!