ikuti saye!

Sunday, February 13, 2011

kenangan semalam..

heheh tu la org selalu kata kalau dekat rindu pon x asyik2 gado jer.... tp bila da berjauhan ni mcm2 lak rasa.. salah 1 nya ra sa rindu sangat.. mula la mcm2 kenangan pon mengusik perasaan ni... ada kalanya kenangan tu buat aku menangis... ada kala nya juga kenangan tu buat aku sangat bahagia...rasa rindu sangat nak tengok wajah nya dari "live". x kisah la kalau x dapat bercakap, x dapat sentuh... janji dia dah ada depan mata...sudah cukup untuk terubat kerinduan ni... 


sehari bagaikan setahun... aku hanya dapat berdoa moga Allah mempercepatkan jodoh antara aku dengan nya...rasanya x sanggup lg berhadapan dengan pelbagai dugaan...aku sedar telah aku lukakan hati nya...bukan niat ku untuk ada org ketiga...mungkin keadaan aku pada waktu itu aku keliru memikirkan soal jodohku.... aku hanya memikirkan tentang meterialistik...tp x semudah itu...dari hati kecilku x terniat untuk melukakan hatinya....tiap2 hari orang yang aku rindukan hanya dia...tiap detik mmg dia dipikiran.... ingin sekali aku menyata kan yang aku sayang padanya... tp mengapa berat sungguh bibirku untuk menyatakan hasrat hatiku... Ya Allah ... Kau bantu lah hamba mu ini...hampir setiap hari aku meminta petunjuk dari nya...


aku juga hampir dikahwinkan.... namun hari demi hari hati ku tidak penah tenteram memikirkan tentang perasaan ku...setiap detik aku dibuai dengan kenangan bersamanya... ada kalanya aku menangis ... ada kalanya aku senyum..rasa menyesal memang membuak2 ketika itu.. tp apakan daya aku sudah membuat keputusan untuk bersama yang lain... aku terpaksa terima...


rupanya hadirnya insan ketiga dalam hubungan ini bagiku hanya alam maya semata2.. aku tidak pernah merasakan yang aku mencintai dirinya...walaupun setiap kali aku melafazkan sayang padanya....maafkan aku...aku tidak terniat untuk memainkan perasaan nya... segala persiapan perkahwinan hanya impian hampa...


aku cinta kepadamu...hanya kau yang memahamiku...maafkan aku... sayangku x terucap dengan kata2...maafkan aku kerana membuat mu terluka... kecewa....
hnya yang mampu lakukan hnyalah untuk membahagiakanmu hingga akhir hayatmu....aku sayang padamu...
jangan tinggalkan aku... aku x rela berpisah dengan mu...
love u papa..

No comments:

Post a Comment

komen sini yer!