ikuti saye!

Wednesday, February 9, 2011

maafkan aku sayang..



Duhai sayangku aku sangat merasa bersalah telah melukai perasaanmu. Aku memang benar benar salah, aku pasrah dengan apa yang terjadi. Tapi yang jelas aku sebenarnya tidak ada maksud untuk melukaimu. 


Wahai sayang aku sangat menyesal. Aku tak seharusnya berbuat begitu, tapi aku telah melanggar janji kita berdua. Aku tau kau pasti sangat terseksa sekali membaca sms itu. Dan jika aku yang berada di tempatmu aku yakin pasti aku menangis lantas tidak tahu harus berbuat apa. Aku tahu keadaanmu kini, pasti sedang dalam kebimbangan dan sentiasa resah gelisah.

Sayangku aku berjanji tidak akan mengulanginya lagi. Aku janji. Sekarang, aku hanya pasrah dengan keadaanku ini. Aku akan melakukan apapun untuk membahagiakan kau sayang. Sayang, aku sayang sangat pada kau. Dari lubuk hati hanya ada kau(ayie) dan keluargaku. Aku sudah menganggap kau sebahagian dari keluargaku.


Sayang.. Akan aku lakukan apa saja untuk orang yang aku sayangi ,selama aku masih sanggup melakukannya dan masih dalam kemampuanku.



maafkan aku...

No comments:

Post a Comment

komen sini yer!